onsdag 28. september 2011

Tulletirsdag

Tirsdag ble det perfekte argumentet for hvorfor jeg starta mitt lille ukesprosjekt; jeg sov altfor, altfor lenge. Når jeg gjøre det blir jeg skikkelig susete i hodet, og nesten litt hodepine. Er det andre som har det sånn? Uansett var dette en pyton start på dagen, og med hodet på halv tolv var det kun surring jeg fikk til å gjøre. I alle fall frem til middag og litt etter det. Heldigvis inviterte kjæresten på sykkeltur langs kyststien til Åsgårdstrand. To mil med rolig sykling i fin natur og med en skikkelig unnabakke mot slutten gjorde susen! Siden dette skjedde på kvelden ble det likevel ikke gjennomført de helt store prosjekta i går, men jeg avsluttet med å lage en Spotify-spilleliste fra setlista Ryan Adams spilte i Oslo i sommer. Han kommer nemlig til Drammen i november, og jeg prøver å overtale kjæresten for jeg har fryktelig lyst til å dra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du rapportere dine hypoteser.