søndag 22. april 2012

Fritid, kvalitet og litt juks

Jeg gikk to ettermiddagsskift som en del av opplæringa i den nye jobben min. Det var fem og et halv år siden sist, men det tok fem og et halvt minutt å finne tilbake til hvorfor jeg ikke liker å gå skift. Jeg får ingenting ut av dagen når jeg ikke må være på jobb før kl 15! Sover for lenge, soser på nettet for lenge og kommer meg for seint avgårde likevel. Takke meg til mitt nydelige A4-liv som tvinger meg opp kl 6 hver morgen! Jeg er rett og slett et A-menneske som trives best med å ligge i senga og vifte med tærne. Flere som kjenner seg igjen?
Åja, litt juks på slutten: Nabodama har et nusselig lite tre stående i yttergangen. Et sånt vil jeg gjerne ha når jeg endelig flytter inn i nytt hus. Dvs det var helt til jeg så at gåsungene på treet var limt fast med limpistol...

1 kommentar:

Her kan du rapportere dine hypoteser.