onsdag 25. april 2012

Min aller første liste

Fordi det regner og er trasig i dag så benytter jeg like gjerne sjansen til å sette på litt go'musikk og svare på hjartesmil sin liste med spørsmål.

1. om du berre fekk eta éin sak til frukost resten av livet, kva skulle det vera?
Brødskive med kaviar og majones. Jeg er kun en frokostperson i den forstand at jeg MÅ har mat like etter å ha stått opp. Hva det er er irrelevant og kaviar og majones har funka fra jeg begynte mitt grytidlige pendlerliv.

2. reise jorda rundt med dei samme folka resten av livet eller bu i samme hus til du dør?
Bo i samme hus til jeg dør. Ferie og omstreifing er bare fint i en viss periode. Wandering Scientist presenterte meg for begrepet "vacation limit", noe jeg kjenner meg godt igjen i. Dessuten holder vi på å bygge huset vi skal bo i resten av livet nå!

3. éin sak du skulle ønska at var sunn?
Øl!
(kilde)

4. regn fire dagar i veka heile året eller aldri meir sjå eit kirsebærtre?
Aldri mer se et kirsebærtre. Favorittblomstertreet mitt er uansett hegg, og jeg blir så smått litt grinete og rastløs i regnvær.

5. din favorittblogg?
Jeg blir alltid glad når det er et nytt innlegg på Dans dans dans!

6. den filmen som du ser når du er heime aleine for helga og du kokar kakao og et knekkebrød eller kjøpepizza til middag?
"Penelope" med alle de bra folka og fine fargene! Eller "PS, I love you" når jeg bare vil sitte å grine et par timer uten å være flau.

7. kva er det siste du gjer før du sovnar?
Holder rundt kjæresten.

8. kvifor er din beste venn din beste venn?
Fordi vi begge synes at denne er tøff.
(kilde)

9. største guilty pleasure?
Grey's Anatomy

10. leva eit liv utan frukt eller aldri få ha gardiner?
Aldri få ha gardiner. Det nevnte huset bygges i skogen/på landet så det vil by på få problemer.

11. om du fekk lov til å få ein heilt kroppsdel ekstra, kva skulle det vera og kvar skulle du ha den?
Kunne sikkert hatt en tommel i reserve, for den venstre ser det ut til at jeg har ubevisste ønsker om å høvle vekk med ostehøvel bit for bit!

Dere på gjerne svare på de samme spørsmåla i kommentarfeltet. Så kanskje det blir litt action her inne! ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du rapportere dine hypoteser.